*#/%)¤/=" !!! )#( /¤!!"#

Jag lever. Jag lever! Men det gör inte det förbannade internet. Har varit utan en månad den 2/4, varit i kontakt med kundtjänst 2-4 gånger och får olika besked varje gång. Blev lovad att bli uppring av avdelningschef i torsdags... Ringde det någon chef? Snart är jag så arg att jag går ut offentligt vem leverantören är.

Står (ja, jag står! Har lovat mig själv att 3-4 h innan lunch kan jag sitta vid datorn med hela e.m ska det stås) på jobbet nu och har kafferast. Passar på att uppdatera er hängivna 9 läsare som väntar därute. Mohaaha!

Idag är det en rutten dag. Ni vet en sån här dag när allt bara känns... Hopplöst. Det värsta är att allt detta går ut över de som minst ska ha det. Förlåt mig! Jag ska gottgöra er allihop.

Så vad har hänt?

Jag & Mattias har gjort en varsin (identisk) tatuering
Jag är lilahårig

Så, there you go!

Haha... Nejdå, det har hänt en hel del men det är inget som varken jag orkar skriva ner eller ni läsa om.

På återseende! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0