Nästa vecka smäller det!

Idag är jag endast lite täppt i näsan. Humöret är på topp och jag känner mig pigg och allert igen. Vågar dock inte förhasta mig med träningen riktigt än så denna vecka ser ut såhär:

Onsdag:
I dag har vi härligta 30 minus ute så jag och Mattias ska klä på oss riktigt riktigt varmt och powerwalka med Charlie 30-45 minuter. Självklart beroende på om hundstackarn klarar av det. När vi kommer hem blir det lite enkla övningar varierande situps, armhävningar och stretch.


Torsdag:
Jobbar till 17.00, hem och gå med Charlie 30-45 minuter och sen en timme yoga.


Fredag-Lördag:
Ingen märkvärdig ansträngning. Promenader med Charlie. Ska gå på IKEA hela lördagen och inhandla lampor, hyllor osv så nog kommer fötterna ömma bra efteråt:P


Söndag:
Simning 09.00 med Carro en timme. Klockan 20.00 har jag, carro och några grabbar hyrt en badminton bana. Ska bli skitkul! Ska köra 1-2 timmar så det kommer nog kännas efteråt.


På lördag ska jag köpa mina nya löpar kläder! Har hittat en snygg kombination som jag tror jag ska slå på. Hoppas dom har vantarna i svart bara.. Underställ ska jag nog ordna nytt också.

 

Personalen får guida mig.

Nästa vecka tar jag tag i regelbunden styrke+kondition igen!! Ser jag fram emot:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0