100225

Nu är jag trött... Väldigt trött.


Slutade jobba 1700 och då gick jag och Carro hem till mig som två mechilin (stavning?) gubbar. Haha! Varken jag eller Carro uppskattar kylan så vi har täckbyxor, stora halsdukar och mössor på! Jajamen!


Hämtade Charlie på dagis, promenerade med honom, slängde i oss lite havregrynsgröt och varsitt ägg innan det var dags att dra till gymmet.


Yogan var jätte bra tycker jag! Ska nog gå på något mer pass. Och vilken duktig instruktör! 55 minuter kändes som 5. Kommer nog ha lite träningsvärk i rumpa och lår i morgon som vi tänjde och nötte. Härligt :-)


Nu har jag gjort hårinpackning och ska fläta min inbakade! :-D Har tjatat på mina kollegor hela veckan att jag så gärna vill lära mig att göra inbakad fläta för det är såååå fint! Och praktiskt. Och jag som håller på att spara ut mitt hår så passar denna frisyr mig ypperligt! Inget slitage eller produkter. Bara en vacker fläta och klarrrrt!


I morgon efter jobbet ska jag ta en fika med saknade Carro (barndomsvän) och Lina. Ska bli trevligt, surra av oss lite över en kopp te. Sen ska jag och älsklingen betala räkningar så det är klart & lägga upp en ekonomiplan för mars månad. Sånt tycker jag är kul! Hoppas också att det blir tv-mys.... Freeedags myyys nivet :-) Bästa jag vet!


Nej nu ska jag lägga mig & få min skönhetssömn. Först göra fläta ;-)
Godnatt sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0