100223

Godkväll kära läsare.

Vilken skön kväll jag haft hitills. Gick från jobbet 1730 och in på Hemköp för att inhandla förnödenheterna till veckan. Lade min sista pening på det vikgigaste (och godaste!): 1 l bollnäsfil, keso, påse med avocado, kesella naturell +vanilj, smör med havssalt och makrill! :-D Nu överlever jag och Mattias veckan, haha.

Sen lagade jag till spagetti&köttfärsås som för övrigt är min favoriträtt, men tabbade mig rejält. När jag skulle krydda på maten så ramlar svartpeppar locket ner i stekpannan!! Och halva innehållet! Jaja.. Tänkte jag, det blir väl gott med lite extra krydda.. Jotack, fick ta en stor klunk vatten efter varje tugga. Bränns fortfarande i gommen. Så kan det gå.

Sen har jag duschat, kollat på Heroes och nu ligger jag i sängen med Charlie och husse brevid. Ska gå igenom våra kort nu som ska på framkallning! Superkul tycker jag att pyssla med fotoalbum. Och så ska vi välja fram en 2-4 bilder som ska förstoras och upp på våra väggar! :-)

NU tycker nog Mattias att jag är lite osocial här. Han kom precis hem från träning så ska väl ta och mysa upp han lite;-) Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0