zsa zsa zsu!

Man! I love... Lördagar, tillfälligt hjärnsläpp vad lördagar heter på engelska. Äsch, lätt att trabbas av kortslutning i hjärnan när man är FRISK & LEDIG! Wah! Sjukt glad :-)


Orkade inte skriva det i förra inlägget men har varit sjuk i åtta härliga dagar. Värsta förkylningen jag haft på länge. Nu är man inne i slut-tampen med endast rinnsnuva. Haha! I dag när jag och Mattias var på södra berget med Charlie var jag tvungen att göra en sån där "gubbsnytning" i skogen då jag var mallig över att inte vara beroende av snyt-papper. Tji fick jag...


I går kväll hade jag, Mattias och Herr. Olsson en ooootroligt trevlig kväll! Det var myshäng med 2-3 glas rödvid och en slize pizza. Satt och pratade in på små timmarna tills man knappt orkade sitta rakt :-) Damn, miss those days Olsson!


Nu har jag&baby laddat upp med filmer. Nyss sett Old Hogs (blandar alltid ihop filmtiteln med Wild Hogs, kanske var det Old Dogs? Ja, jag vet inte) och därefter fyra avsnitt Sex And The City! Nu har vi två äventyrare som väntar. Mmmmm, jag njuter.





Kommentarer
Postat av: Olsson

Det var en kanon kväll:D Gör gärna om det snart! Hörs på Puss

2010-04-18 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0