Marie

Skrek till av lycka när MARIE kom till jobbet i dag! Inser nu hur mycket jag verkligen saknar henne i mitt liv. Älskling! Ohh vad dum man är som sällan hör av sig till varandra. Så mycket att prata om. Jisses vilken tjej!

 

Jobbar till 17, rasten är nu slut & jag ska skynda mig till Fred Perry för det var tydligen slutförsäljning 50-70% i hela butiken. Shoppa lite åt min älskling :-) Då blir han glad. Sen ska vi packa och slå in massa paket och bila ner till Edsbyn! SÅ KUL!

I morgon ca 0500 blir det uppstigning för vi ska angla/festa till det heeeela dagen. Sen blir det vila/middag och utång! Oj vad roligt att få träffa allihopa!

Nu måste jag jobba! Vi ses, trevlig påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0