Marabou med Daim!!

ÄR ALLT JAG SITTER OCH TÄNKER PÅ NU. Det är lite komiskt dethär med pms. Alla vi damer är olika, min är som jobbigast 1 vecka innan med humöret samt allt godissug. Jösses... Har tagit en kopp chocklad här på jobbet och försöker lugna mig. Men det går inte. Det värsta är att jag har 20 minuter kvar av lunchen... Så jag hinner ju.. Om jag vill..

 

Äsch. Livet känns fortfarande lite ostabilt. Längtar bara tills jag får gå hem och lägga mig direkt i soffan. I går på jobbet lyckades jag spilla ner hela mig med nybryggt kaffe så fick gå hem och duscha/byta om... Nu har jag små brännblåsor insida lår. Kul. I dag spillde jag min kanna med vatten över halva mig. Vad är det som händer!?? Plus att jag börjar bli riktigt förkyld nu... Ni vet den här förkylningen som är obligatorisk mellan vår-sommar. Bara att klä på'se!


Nu ska jag dricka min chocklad (utan att spilla) och längta mig bort...
Puss&kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0