i wanna make love rightna-na-na

Nu har den bannemig gott för långt. Denna höst/vinter har varit torr för min del när det kommer till festligheter, shopping & nöjen. Den har handlat om att ta kliva upp på morgonen, ta sig till jobbet, gå hem och försöka vara lugn&må bra.

I februari började jag jobba 100% igen och öppnade mina ögon. Bearbetning av min historia kändes fullbordat så det la jag bakom mig. Djupa andetag och ut i livet igen! Detta resulterade i att jag kände att jag kunde unna mig saker igen. Något så enkelt som en latte på stan, ett nytt läppglans eller en tid hos frisören.

I morse när jag skulle kolla posten låg det ett stort paket där som innehöll ett par nya jeans, en klänning, en tunika & ett par örhängen. Förra veckan fick jag hem en chockrosa mysdress. Både dessa web beställningar hade jag helt glömt bort. Jag höll på att tappa hakan i morse och tänkte "Nej nu har de skickat helt fel..." Men icke. Faktura fanns i med orderbekräftelse och ja, rubbet...

Nu är det dags att hitta balansen tror jag ;-) Jisses vad mycket nya kläder och skor jag har nu! I helgen fick jag med mig hem fyra nya skor (platå klackskor 7 cm, ballerina, vita tygskor & klassiska pumps) och två nya klänningar.

Haha! Jaja! Jag mår bra iallafall :-) Har ingen ångest utan känner mig som Carrie Bradshaw. Lycklig, harmonisk och supernöjd att mina pengar hänger tjusigt i garderoben där jag kan se dom ;-)

Kramar!





Bild från Våren 2009, Stockholm, Kate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0