Äntligen internet hemma!

Glocalnet farväl. Dessvärre bundna till 29/4 men nu är allting uppsagt och "kompensation" (läs: att inte behöva betala för mars samt april månad då de ej kunnat leverera trots löfte) klar.


Sitter nu med Telias Mobila Bredband som jag känner mig så stolt över att vara ambassadör för. Installationen tog inte mer än 5 minuter och det går snabbt som attan. Inga problem! Det jag kör med nu är På Gång 179 kr/mån med Huawei E1750. Rekommenderas för er som känner er nyfikna. Med tmb får ni också tillgång till Telias surfzoner med en hastighet upp till 22 Mbit/s! Finns över 3 000 st surfzoner i Sverige idag (och det byggs ut för fullt).


Telias fasta bredband ska beställas 1a Maj. Så TV får vi vara utan max en månad till. Känns väldigt tråkigt, saknar att ligga och zappa runt. Men nu kan man iallafall betala räkningarna hemma. Hujedamig...



Vill ha ny bloggdesign. Unda om man vågar sig på den leken eller om man ska be om hjälp! Vill ha lite ljusare med pastellfärger, känns mer som mig.

 

Men nu är det helg mina vänner! Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0